SoleCRISSiirtymälinkkiEtusivuSiirtymälinkkiKäyttöohjeSiirtymälinkkiRekisteriselosteSiirtymälinkkiKirjautuminenHAKA-kirjautuminen

Artikkelit/Konferenssijulkaisu
      
Tämä on julkaisun katselusivu. Tällä sivulla voit katsella julkaisun perustietoja. Jos haluat päästä muokkaamaan julkaisun tietoja, siirry julkaisun muokkaussivulle alalaidassa olevalla siirtymis-toiminnolla tai jatka järjestelmän käyttöä menusta.


Mining distinguishing customer focus sets for online shopping decision support - Liu Lu, Duan Lei, Yang Hao, Nummenmaa Jyrki, Dong Guozhu, Qin Pan 2016


Laji Artikkelit
Alalaji Konferenssijulkaisu
Tyyppi Tieteellinen
OKM:n julkaisutyyppiluokitus A4 
Tekijät Liu Lu, Duan Lei, Yang Hao, Nummenmaa Jyrki, Dong Guozhu, Qin Pan 
Tekijöiden lukumäärä
Yliopiston ensimmäinen tekijä
Ensimmäisen tekijän yksikkö Informaatiotieteiden yksikkö
Artikkelin nimi Mining distinguishing customer focus sets for online shopping decision support 
Teoksen nimi Advanced Data Mining and Applications: 12th International Conference, ADMA 2016, Gold Coast, QLD, Australia, December 12-15, 2016, Proceedings 
Teoksen toimittajat Li Jinyan, Li Xue, Wang Shuliang, Li Jianxin, Sheng Quan 
Julkaisu- ja rekisterivuosi 2016  ja 2016 
Kustantaja Springer 
Sivut 50-64 
Referee Kyllä
ISBN 978-3-319-49585-9 
Sarjan nimi Lecture Notes in Computer Science 
Sarjan numero 10086 
ISSN 0302-9743 
Konferenssin nimi Advanced Data Mining and Applications 
Julkaisukieli englanti
Julkaistu ulkomailla Kyllä
Tieteenala Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Kansainvälinen yhteisjulkaisu Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa Ei
Avoin saatavuus Ei vastausta
Julkaisu rinnakkaistallennettu Ei
DOI-tunniste 10.1007/978-3-319-49586-6_4 
Verkkojulkaisun linkki http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-49586-6_4
Asiasanat / Englanti distinguishing customer focus, shopping decision support, data mining 
Lisätiedot Scopus
Suora linkki Suora linkki